AULA DIAL: PREMIS CAC

El dilluns dia 28 de maig hem assitit a la quinzena edició dels XV Premis el CAC a l’escola. A les 12h concretament, amb l’auditori del Cosmo Caixa ple de finalistes, de membres del jurat, i de totes les persones que hi fan possible i col·laboren en el bon funcionament de l’acte, hem conegut els guanyadors d’aquesta convocatòria.

En aquest acte hem assistit 7 escoles de SVH, cada escola estava representada per un alumne i un mestre.

Les escoles de SVH que hem participat hem resultat les guanyadores del premi en la subcategoria de treballs de ràdio de SVH.

Aquí us deixo un video i unes fotos del dia d’avui al Cosmocaixa.