L’alumnat de 4t ha realitzat un Projecte d’aprenentatge i Servei ( APS), durant aquest curs, amb la fundació Bayt Al Taqafa. Han parlat de violències i ciberassetjament, han fet dinàmiques ,han conegut nou vocabulari i han treballat l’iceberg de violència de gènere, coneixent la violència visible i la invisible.
Cada sessió , l’alumnat ha estat el gran protagonista en crear les diferents situacions i les possibles resolucions .
Van crear diàlegs, fer cartells de la paraula clau, buscar informació sobre 6 dones vicentines que hagin marcat la nostra història.
Un treball amb voluntaris per la veu en off (Laia i Jordi Mèlich) i la confiança de l’Ajuntament (regidoria de feminisme i regidoria d’educació) per apostar per la nostra feina i encabir el nostre treball dins dels actes del 8 M.
Una gran feina, que han gaudit intensament i felicitem a tots/totes els nois i noies!!!
Ari i Noemí

