APADRINAMENT LECTOR

Els alumnes de l’escola Sant Jordi ja han començat l’Apadrinament lector, una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per uns alumnes grans que fan de padrins de lectura i d’altres més petits que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol.
L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

Amb aquest projecte de lectura es millora la convivència al centre , la competència comunicativa de fillols i
padrins, també en l’augment de responsabilitat personal, ajuda i cooperació més enllà de l’aula.

Cliqueu als links:

Els alumnes de 6è A apadrinen als alumnes de P5