FESTA DE NADAL

El passat divendres dia 22 de desembre vam celebrar la festa de Nadal a la nostra escola.
Durant tot el matí vam assajar l’espectacle nadalenc de la nit “Somnis de Nadal” i després vam menjar xocolata desfeta i vam jugar o repartir l’amic invisible a primària.
A… Llegeix més»

MALETA VIAJERA

Aquí están Ian y Carla, han sido los últimos del trimestre en explicar su maleta viajera. Nos ha encantado todo lo que teníais preparado.

LA CIÈNCIA
EL DIA DE LA CIÈNCIA ÉS UN DIA QUE A LA NOSTRA ESCOLA ES FAN EXPERIMENTS.
 A L’ESCOLA SANT JORDI VAM CELEBRAR AL 16 DE NOVEMBRE EL DIA DE LA CIÈNCIA ON CADA CURS VA PREPARAR DIFERENTS EXPERIMENTS.
TOTS ELS CURSOS  VAN PREPARAR ELS EXPERIMENTS QUE… Llegeix més»

TALLERS DE LLENGUA

Comença la tardor amb castanyes a dojo
Un dia molt divertit: danses i danses i un menjar molt polit
A l’escola Sant Jordi de Lleida fem una festa anomenada la festa de la tardor. La celebració es realitza el 31 d’ octubre.
Aquesta festa la celebrem tots els… Llegeix més»

Ares i Gervasi
Nou contes en dos dies
A l’escola es fa una festa explicant contes als altres cursos
A la nostra escola, cada curs es prepara un conte per explicar als altres alumnes de l’escola. Aquesta festa es realitza a la tardor i és la primera que… Llegeix més»

SORTIDA A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Els nens i nenes  de cicle mitjà  vam anar a l’Espluga de Francolí

Els nens  nenes de 4t i 3r vam anar a fer una sortida a l´Espluga de Francolí. Hi vam anar el 15 de novembre juntament amb les nostres professores.… Llegeix més»

PROFESSORES NOVES
A l’escola Sant Jordi han vingut unes noves professores.
A principi de curs, a la nostra escola, van venir tres professores que estaran amb nosaltres durant tot el curs.
Van vindre la Maite, la Míriam i l’Ester. La Maite fa castellà i tallers de llengua a… Llegeix més»

MATÍ DE JOCS DE TAULA

Aquest matí el pare i la mare d’en Dilan ens han convidat a jugar als jocs de taula que tenen a casa seva. Hem pogut anar de racó en racó gaudint dels diferents jocs.

Moltes gràcies pel matí que ens heu regalat.