Receptes a cicle superior

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes de Cicle Superior, que durant aquest últim mes de curs, a classe d’anglès, han cuinat un grapat de receptes molt interessants. Però no només això, sinó que també ens les han presentat a classe, i tot en anglès, és clar!

Ens ho hem passat molt bé escoltant els treballs dels companys/es, veient el procés i els resultats, però sobretot… cruspint-nos les delícies que ens oferien.

Han estat treballs realment bonics i tots diferents. Hem pogut observar i comentar diferents estils i formes de treballar mitjançant power-point, cartolines, fotografies, vídeos, cuinant a classe… i un llarg etcètera.

Enhorabona nois/es i gràcies per tantes exposicions boniques!