Parlem amb nens i nenes de Brooklyn!

La setmana passada vam tenir el plaer de realitzar una trobada per Skype amb l’Escola Internacional de Brooklyn (International School of Brooklyn). Ens vam posar en contacte amb l’alumnat americà amb l’objectiu d’intercanviar opinions i explicar-nos com aprenem, ja que ells/es estudien espanyol i nosaltres, anglès. Per dur-la a terme, uns dies abans havíem estat preparant el nostre discurs. Els vam ensenyar on vivim, què hi ha a la nostra població i com aprenem anglès. Finalment, vam parlar de coses que ens interessen a tots, com ara sèries que mirem o jocs als quals juguem.
Al principi estàvem una mica nerviosos però ens ho vam passar d’allò més bé.
Estem ja esperant la pròxima trobada!
A partir d’ara, crearem un diari “online”, on exposarem notícies que nosaltres mateixos redactarem i compartirem mútuament. En breu un informarem de la pàgina web perquè pugueu consular les nostres creacions.