Padrins lectors de P5 i 5è

Els nens i les nenes de P5 van començar al segon trimestre els padrins lectors amb 5è.

És una activitat molt interessant que consisteix en què cada divendres, la primera mitja hora de la tarda, baixen nens i nenes de 5è a ajudar a llegir als infants de P5. Cada nen de primària té un fillol al que ajuda a llegir i ensenya tècniques per millorar la lectura.

Per començar, divendres 26 de gener,  van signar uns contractes on tant els padrins i padrines com els fillols i filloles prenen el compromís de realitzar l’activitat seguint una sèrie de normes i principis. El dia 2 de febrer vam fer la primera sessió de lectura i va anar genial!!!! Va agradar a grans i petits i tothom va quedar molt satisfet.

L’última setmana de curs els padrins i els fillols van regalar-se uns records de l’experiència i van celebrar un piscolabis conjunt. Abans els alumnes de 5è van cantar una cançó molt especial als alumnes de P5 durant el seu comiat.

Aquí us deixem un recull d’imatges de diferents moments de l’apadrinament:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *