Festival final de curs 2018

S’acaba el curs i no hi ha final sense festival. És EL moment de tots i cadascun dels grups de l’escola. Amb l’ajuda i la coordinació de tutors, tutores i mestres d’educació física, cada classe interpreta la coreografia que, en el menor dels casos, ha preparat durant el darrer mes. Han estat hores d’assaig, desafiant la calor i el sol intensos d’aquest dies de final de primavera. Aquest esforç queda plenament recompensat amb l’aplaudiment de companys, companyes i família en general. Un reconeixement que ens encoratja tots plegats a preparar un nou festival per a d’aquí un any.

Però si per a tots els grups és important, ho és especialment per als sisens, formats per alumnes que, en la immensa majoria dels casos, deixen l’escola per endinsar-se pel camí de l’institut. La major part serem veïns, d’altres no. És per això que les actuacions del sisè A i B, que tradicionalment tanquen l’acte, són tan especial (per als propis alumnes i per al professorat).