Activitats a 5è

Durant les últimes setmanes, els alumnes de cinquè hem dut a terme una sèrie d’activitats que us volem resumir en aquest article.

Vam rebre la visita del Francesc, un mosso d’esquadra que ens va parlar dels perills d’internet i la seva utilització de manera segura. Els alumnes vam estar atents i vam fer preguntes molt interessants.

Un altre dia va venir el Javier, el policia local, que ens va fer dos sessions d’educació viària: una xerrada sobre les normes i la seguretat vial i una altra on vam practicar amb les nostres bicis.

També vam anar a dibuixar cal Guivernau, l’antiga escola del poble. Més endavant, a classe, vam acabar de pintar el dibuix amb aquarel·les.

Fa dies que estem fent un treball de medi sobre les antigues civilitzacions. Finalment hem acabat de preparar la petita l’obra de teatre que portem tot el trimestre preparant.

Esperem que us agradi aquest recull d’imatges.