5è rep la visita dels agents rurals

El passat divendres, 8 de març, els dos grups de cinquè vam tenir l’oportunitat de rebre la visita de dos agents rurals. Van fer dues xerrades durant les quals ens van apropar la diversitat ornitològica de les zones urbanes i semi-urbanes, com és el cas de Roda.

Amb suport audiovisual ens van explicar les principals característiques que ens permetran distingir, per exemple, les orenetes dels falciots o, fins i tot, les varietats d’oreneta (cuablanca, vulgar o cua-rogenca).
També vam poder escoltar àudios dels diferents ocells (per exemple, el deliciós cant de la merla quan cau la tarda).

Per acabar, i en grups de quatre o cinc alumnes, vam poder observar de molt a prop un mamífer insectívor tan desconegut com l’eriçó comú.