VI Certamen literari

Com cada any l’escola organitza coincidint amb la celebració de la Diada de Sant Jordi la VI Edició del Certamen Literari amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrites dels nostres alumnes i fomentar i difondre una tradició cultural propia. Hi Participa tot  l’alumnat del centre, des de P5 fins a 6è i ho fan amb produccions de creació propia i escites en llengua catalana.

El passat dilluns 23 d’abril  es va realizar l’acte d’entrega de premis. L’acte va començar amb una entrada triomfal del cap gros Salvador Espriu, que juntament amb un grup d’alumnes del centre van ballar acompanyats per la música de les gralles. Seguidament es va entregar els premis als alumnes començant pels més petits i acabant pels més gran; tots i cadascún dels finalistes van estar molt aplaudits.

Finalment i ja per donar per acabat l’acte, mestres de l’escola i alumnes encapçalats pel cap gros i acompanyats de música, com si d’una cercavila es tractés, es van cloure l’acte amb una ballada al pati.

A continuació veureu els finalistes i guanyadors i podeu accedir als seus textos clicant al nom de l’alumne:

Finalistes: FINALISTES

P5: Carolina Marlene Carone

1r. Wissal Essouni Belmiz

2n: Naiara Rentero Zanbrano

3r: Blanca García Gómez

4t: Monsef Mchicha

5è: Sandra Guerra Laborde

6è: Júlia Piñol Baldrich

Aquí trobareu un recull d’imatges de la celebració: