WHAT’S HIDING HERE INSIDE?

Els alumnes i les alumnes de 6èB hem començat TREBALL PER PROJECTES. Aquesta metodologia consisteix en aprendre d’una manera globalitzada i tots junts.Els nens i nenes són els protagonistes del seu aprenentatge i ells mateixos/es van guiant el treball. El treball per projectes consta de tres fases: What do we know? (Què sabem del tema a treballar?), What do we want to know? (Què volem saber?) i What did we learn? (Què hem après?).

Vam escollir quin tema volíem treballar. Vam fer votacions de les seves pròpies idees i el resultat va ser participar en el canvi que volem fer en la classe d’anglès.

Vam posar-nos mans a l’obra: ens vam dividir per grups, grups que sempre seran els mateixos durant el projecte, d’aquesta manera sabem quins són els nostres punts forts i febres, com treballem cadascú de nosaltres i, en conseqüència, com ens dividim les tasques. Cada grup s’ocupa de resoldre una part del nostre índex de treball.

El projecte ha durat gran part d’aquest trimestre i aquests dies el donarem per finalitzat, encara que les millores de la classe encara les estem duent a terme, la tasca organitzativa i participativa dels nens i de les nenes ja s’està acabant.

Us ensenyem algunes fotos i també un vídeo on els i les alumnes us expliquen en què consisteix la tasca realitzada.