Taller pràctic de cinema a l’escola

El passat 8 de novembre vam realitzar a l’escola un Taller pràctic de cinema adreçat al professorat i a les famílies de l’escola. Vam poder comptar amb l’Antonio Barrerro i la Pilar Franquet, uns bons referents en el món del cinema en català. El motiu de la realització d’aquest taller ve determinat per la participació de l’escola en el FIC-CAT; festival en el qual hi participem amb la realització d’un curt on hi col·laboren els diferents sectors de la comunitat educativa de l’escola.

Els continguts que es van treballar al taller van ser el següents:

1-La necessitat d’introduir i treballar el llenguatge audiovisual a l’aula.
2-Passos a seguir per elaborar una producció de curta durada. Informació, lliurament de pautes escrites i visionat d’un curt sobre el tema realitzat per un centre educatiu.
3-Visionat d’un curt de la selecció oficial de centres educatius d’edicions passades.
4-Treball interactiu per descobrir i analitzar elements tècnics i de contingut del curtmetratge “Som taujà” de Borja Zausen.
5-Dubtes i aclariments.