Fruita i llet a l’escola

PARTICIPEM AL PROGRAMA DE CONSUM DE FRUITA I LLET A LES ESCOLES

Hem posat en marxa la segona fase del “Programa de consum de fruita i llet a les escoles”. Aquest programa compta amb la col·laboració dels Departaments d’Ensenyament i de Salut.

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) repartirà llet, gratuïtament, als alumnes de 3 a 12 anys de l’escola que a partir del 12 de març rebran un got de llet sencera UHT diari durant l’esmorzar.

Aquesta acció s’emmarca en el programa europeu de distribució de llet a les escoles que promou el consum de llet en les dietes de l’alumnat durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris i està finançada pel Fons Europeu Agrícola de Garantia de la Unió Europea.