Les Maletes viatgeres tornen a l’escola

Ja estan començant a sortir les maletes viatgeres!

Aquestes, farcides de llibres aniran donant tombs per totes les cases dels nens i nenes de la nostra escola. La maleta viatgera es presta a cada alumne una setmana. I el seu propòsit no és altre que vincular a les famílies en el procés lector dels nens.
Es pretén fomentar, a través dels contes, el gust per la lectura sense deixar de banda l’aprenentatge, el desenvolupament de la intel·ligència emocional i l’educació en valors.
Per això, els contes estan prèviament seleccionats i adaptats a l’edat i el desenvolupament maduratiu, atenent no només a criteris lingüístics, sinó que també relacionats amb el llenguatge visual.
Amb els llibres s’ajunta una llibreta on les famílies poden plasmar les seves impressions a partir de dibuixos o petites reflexions.
Que tingueu una bona lectura!