Fem robòtica amb els Bee-bots

A l’escola Salvador Espriu innovem les nostres metodologies d’ensenyament aprenentatge incorporant les noves tecnologies de manera lúdica a les aules d’educació infantil.

Per fer-ho, utilitzem els Bee-Bots, uns petits dispositius robotitzats amb forma d’abella que segueixen les ordres que els infants els hi donen. Aquestes ordres són senzilles (endavant, endarrere, gira a la dreta i gira a l’esquerra) i serveixen per a que els robots segueixin un recorregut concret.

El passat mes de novembre, l’AMPA va fer la donació a l’escola de 3 Bee-bots (en aquest enllaç podeu veure l’article publicat al web de l’Ajuntament de Roda de Berà i que també se’n va fer ressò el Diari de Tarragona i l’InfoRoda). Gràcies a la seva col·laboració i a l’assessorament d’un mestre de l’escola especialitzat en aquest àmbit, els i les alumnes d’infantil ja han començat a experimentar aquesta metodologia. Primer de manera vivencial per entendre el sentit dels moviments i, després, un cop entès el funcionament, han utlitzat els Bee-Bots.

Quan ja tinguin la tècnica dominada, es començaran a treballar àrees com la lectoescriptura, les matemàtiques o l’art entre d’altres. Feu click a la foto i ens veureu divertint-nos amb els Bee-Bots.