Escola Lliure de Violència

Benvolguda família,

Us informem que s’ha posat en marxa la web – aplicació informàtica UsApps, eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni, amb la intenció que els centres educatius siguin, sempre, espais de protecció per a tot l’alumnat.

Darrere de la UsApps hi ha un l’equip de professionals de la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situacions de Violència (USAV), que fa acollida, atenció i assessorament a qui hi contacta, i que dona suport als centres per a l’activació dels protocols corresponents.

En aquest vídeo explicatiu i en la infografia podeu consultar el funcionament de la UsApps.