Fem educació vial a l’escola

Com cada any els nens i les nenes de l’escola fem unes sessions d’educació vial a càrrec del nostre policia local favorit: en Javi. Hem après a reconèixer i respectar les senyals que trobem pel carrer, ja sigui quan anem en bici o caminant per la vorera. També ens va ensenyar com hem d’anar pel carrer respectant els semàfors i els passos de vianants i ens va recordar que, per la nostra seguretat, quan anem en cotxe hem d’anar ben lligats a la cadireta!

Els més grans vam fer una sortida en bici pels carrers del poble i els més petits vam sortir a fer una volta pel poble i, com que ho van fer tan bé, van acabar la seva passejada al parc on vam poder jugar una bona estona. Que bé ens ho vam passar!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *