Educació viària a P5

Dijous, 17 de maig, les nenes i els nens de P5 vam tenir la sort que el Javi policia i la seva companya Cristina van venir a l’escola a ensenyar-nos com hem d’anar pel carrer i què cal fer tant si caminem com si anem en cotxe. I com que a caminar s’hi aprèn caminant, vam sortir a fer un tomb pel poble per tal de posar en pràctica tot el que ens havien explicat. Després de tres anys, creiem que ho vam fer força bé i que el Javi va poder comprovar que l’escoltem i li fem prou cas, i devia quedar content, perquè ens va portar al parc una estoneta.

Us deixem unes fotos perquè veieu com va ser l’activitat.

Petonets!!!