Consumim fruites i hortalisses

PLA DE CONSUM DE FRUITA A LES ESCOLES

Seguim participant en el Pla de consum de fruita a les escoles, iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva per una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament

Aquest pla consisteix a distribuir fruita fresca als alumnes i així potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants augmentant el seu consum de fruites i verdures i proposant el consum d’aquestes com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Quan hi haurà fruita per esmorzar?

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es repartirà entre els nens i les nenes fruita i/o verdura seleccionada, en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat, per a què en consumeixin durant l’esmorzar.