Comencem!!!

Hola famílies,

El passat dilluns 5 de setembre vam engegar un nou curs al Salvador Espriu, un gran dia que esperàvem tots i totes amb molta il·lusió i ganes de retrobar-nos després d’un període de descans i vacances.

Vam passar un dia d’allò més divertit, duent a terme diferents activitats on l’aigua va ser la vertadera protagonista, res millor per començar el curs amb energia i diversió. Per una banda, l’alumnat d’infantil, juntament amb la comunitat de mitjans gaudiren d’uns inflables passats per aigua al pati.
D’altra banda, la comunitat dels grans es va desplaçar a la piscina municipal per xalar de l’espai i dels diferents jocs proposats pels docents, a més d’un refrescant bany a la mateixa piscina.

A mitjan matí i per recuperar l’energia del primer dia vam gaudir d’un esmorzar cortesia de l’AFA.

Va ser un dia que ens va permetre millorar la cohesió del grup, així com conèixer millor l’alumnat i el professorat nouvingut.