Colònies de 6è a Flix

Hola famílies.

Recentment, els alumnes de sisè de primària van gaudir d’una sortida de 3 dies al camp d’aprenentatge de Flix, on van endinsar-se en l’estudi de l’entorn natural i històric d’aquest entorn tan singular.

Durant la seva estada, els estudiants van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà la riquesa de la flora i fauna del territori, aprenent sobre les diferents espècies que hi habiten i les característiques de l’ecosistema fluvial. Mitjançant activitats pràctiques i observacions al camp, van poder comprendre millor els processos naturals que tenen lloc en aquest indret.

A més de l’aprenentatge sobre l’entorn natural, els estudiants també van explorar el ric patrimoni històric de la zona. Van visitar diversos llocs emblemàtics i van aprendre sobre la història de la zona.

Aquesta experiència al camp d’aprenentatge de Flix ha suposat una oportunitat única per als alumnes de sisè de primària per connectar amb la natura i el llegat històric del seu entorn. Sens dubte, una vivència que els marcarà i els permetrà desenvolupar una consciència més profunda sobre la importància de cuidar i preservar el nostre medi ambient.