Celebrem el DENIP!

El dia 30 de gener és un dia molt especial a totes les escoles. És una celebració que preparem durant tot el curs ja que no només la treballem aquest dia, sinó que aprenem, juguem i creixem amb ella cada dia.

Entre tots i totes, vam fer una cadena de desitjos per la pau amb cintes de colors i les vam unir fent una cadena encara més llarga.

A més, vam preparar el ball d’una cançó molt bonica que es diu “Somnis d’infant”. Aquí podeu veure un vídeo amb el recull de les imatges i del ball que vam fer:

I en aquesta imatge hi trobareu les fotografies de la jornada i dels preparatius.

Per cert, entre tots els infants de l’escola hem canviat el mural del pati de primària. Hem combinat diversos dibuixos de l’il·lustrador Joan Turu i ens ha quedat un mural impressionant. Aquí teniu una mostra del procés i del resultat.

Des d’aquí volem fer un agraïment especial al Joan Turu per deixar-nos fer l’adaptació d’una de les seves il·lustracions.