Celebrem 10 anys d’escola verda

Enguany celebrem el 10è aniversari d’escola verda, i per això durant tota la setmana hem realitzat tallers d’educació mediambiental. Avui divendres 24 d’abril hem fet uns tallers intercicles en relació amb la Fashion revolution Day ( dia de la roba sostenible). Els delegats de l’escola han realitzat uns parlaments, hem bufat les espelmes del pastís verd i per acabar hem plantat tres nous arbres al pati d’educació primària.

A banda d’aquestes actuacions també hem organitzat un RID (punt de regalo, intercanvio i dono) on s’ha facilitat l’intercanvi de roba per tal de donar-li una segona vida.
Tot això amb l’objectiu de fer de la nostra comunitat educativa, una comunitat amb consciència ecològica i avançar com escola que treballa els ODS.

Us deixem unes imatges d’aquest dia: 10è aniversari escola verda