CASTANYADA 2020

En aquest article podeu gaudir de les activitats organitzades amb l’esforç dels mestres i de les mestres, dels vostres fills i filles per la festa de la Castanyada.

Si voleu gaudir, també, de la nostra exposició de moniatos, al final de l’article podeu trobar les magnifiques creacions que han (i heu) presentat aquest any.

Esperem que us agradin:

P3

P4

P5

Primers

Segons

Tercer A: Castanyada

Tercer A: Halloween

Tercer B: Castanyada

Tercer B: Halloween

Quart A

Quart B: “La rumba de les castanyeres”.

Cinquè A: “Rap de la carbassa”.

Cinquens: Contes de por

Sisens: Fem música amb gots.

EXPOSICIÓ DE MONIATOS

TOTES LES ACTIVITATS DE L’ESCOLA

ENS EXPLIQUEU UNA HISTORIA DE POR?

En aquesta castanyada tan especial que ens ha tocat viure, els nens i les nenes de les tres classes de cinquè hem anat a explicar contes de por a diferents grups  durant el matí del divendres 30.

Així, les tres classes de segon van rebre la visita dels/de les alumnes de cinquè A. El grup de cinquè B va anar a les dues classes de tercer i la canalla de quart A i B van poder escoltar les històries explicades per les xiquetes i els xiquets de cinquè C.

Els contes, com no podia ser de cap altra manera, eren curts però intensos. Les aules es preparaven amb molta foscor i silenci, de manera que lluïssin els efectes, tant de llum com de so. Un bon complement per enriquir la narració han estat els objectes relacionats amb la narració: des d’heures salvatges a làpides de cementiri, passant per una fantasmagòrica dona, un bosc de roures, serps d’aigua…

En resum: una experiència terrorífica!!!!