CARNAVAL 2021

Després d’un any sense poder celebrar el carnaval per culpa del confinament, aquest curs si! Ha estat un carnaval una mica diferent per evitar barrejar grups bombolles però l’hem pogut celebrar.

L’Arribu i el Testament no es van poder llegir tots junts al pati com altres anys. El primer va ser per la megafonia a càrrec dels nens i nenes de 5è i el segon, els alumnes de 6è el van llegir a cada grup-classe de manera individual.

Dijous gras també va ser diferent. Infantil es va quedar al cole fent activitats relacionades amb la festa. Inicial va anar a la Pedrera de l’Elies i mitjà al parc del camí de El Vendrell (els dos cicle van anar pel matí). Els grans de l’escola van passar tot el dia a la platja fent activitats de cooperació.

En aquests enllaços podeu gaudir d’una mostra de les fotografies que vam fer els mestres.

ARRIBU I TESTAMENT

SETMANA DE CARNAVAL