AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR (AIM) CURS 2021-22

Bases de la convocatòria, curs 2021-22

SOL·LICITUD D’AIM. 1a. Convocatòria

1- Model abreujat. Adreçat ÚNICAMENT a les famílies d’alumnes, excepte si es troben entre algun dels supòsits de l’apartat B, que:

• Alumnes que el curs passat van presentar sol·licitud.
  • Alumnes que cursaran P3 amb germans que ja van presentar sol·licitud a la convocatòria del curs passat.

CLICA AQUI PER DESCARREGAR EL MODEL ABREUJAT

2- Model ordinari. Adreçat a les famílies que, tot i que el curs passat haguessin presentat sol·licitud:

• Alumnes amb custòdia compartida.
  • Alumnes en acolliment.
  • Famílies que han canviat el nombre de membres de la unitat familiar respecte el curs passat. Exemple: un nou fill, hi ha hagut una separació, defunció, emancipació….
  • Alumnes que se’ls hagués denegat l’ajut per manca de documentació.
  • Alumnes que no van presentar sol·licitud

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA: DNI/NIE del sol·licitant i de tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys.

CLICA AQUI PER DESCARREGAR EL MODEL ORDINARI

ON PRESENTAR LES SOL·LICITUDS?

Descarregar de la web del CCT el model abreujat per emplenar i guardar a l’escriptori.

Donar-se d’alta d’IdCAT Mòbil (+ informació a http://tarragones.cat/oficina-virtual-tarragones

Anar a la web del CCT i buscar l’apartat:

1. Tràmits en línia (marge inferior dret)
    2. Instància genèrica (emplenar)
    3. Adjuntar model abreujat que tenim guardat a l’escriptori
    4. Enviar instància genèrica

• Al Consell Comarcal del Tarragonès (CCT) Es pot demanar cita prèvia, a partir del 17 de maig de 2021, per presentar sol·licitud d’ajut individual de menjador o portar documentació que hi falti.

Demanar cita prèvia a partir del 17 de maig http://tarragones.cat/cita-previa-1

Descarregar models a emplenar (model abreujat o model ordinari) de la sol·licitud d’AIM que cal presentar al CCT.

Presentació de la sol•licitud: del 25 de maig a l’11 de juny de 2021.

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA: DNI/TIE i tarja sanitària del sol·licitant (pare, mare o tutor).

• A l’escola

Es pot demanar cita prèvia, a partir del 17 de maig de 2021, per presentar sol·licitud d’ajut individual de menjador trucant al telèfon 977809924 els dilluns, dimecres i divendres de 9:15 a 13h. i de 15 a 16 h.

Presentació de la sol•licitud: del 19 de maig a l’4 de juny de 2021.

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA: DNI/TIE del sol·licitant (pare, mare o tutor).