Ajuts Individual s de menjador (AIM)

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem les bases i l’únic model de sol·licitud ordinàri de la convocatòria d’Ajuts Individuals de Menjador (AIM) que gestiona el Consell Comarcal del Tarragonès (CCT), per al curs 2023-24 que en breu ja podreu sol·licitar.

En aquest enllaç podreu trobar les bases i els models necessaris: http://www.tarragones.cat/ensenyament/menjadors-escolars-ajuts-1

• Podeu presentar la sol·licitud del 15/05 al 2/06 telemàticament o presencialment, amb cita prèvia, al Consell Comarcal.
  • Si decidiu presentar la sol·licitud d’ajut individual de menjador a l’escola, cal que sol·liciteu cita prèvia a partir del dillluns 8 de maig. Per sol·licitar cita prèvia truqueu  al telèfon 977 809 924  en horari de 9 a 13 hores els dilluns i dimecres.

Us adjuntem tots els documents necessaris i també una informació sintetitzada de les dades més importants de la convocatòria que esperem us sigui d’utilitat.

INFORMACIÓ SOBRE LA “CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR (AIM), CURS 2023-2024”

SOL·LICITUD D’AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR

Bases AIM 23-24