XVI Trobada de corals d’Educació Infantil i Primària,

Aquest dimecres 23 de maig, els dos grups de 6è de l’escola, vam assistir a la XVI Trobada de corals d’Educació Infantil i Primària, a l’espai ETC de Vic.

Era la primera vegada que la nostra escola hi participava i ens va agradar molt l’experiència. Vam poder cantar dues cançons del repertori de la classe de música i, després dues cançons del concert conjunt de la Trobada. Finalment, vam fer música amb tubs i pilotes de percusió.

Podem dir que va ser un espai on les escoles vam compartir música i emocions.

Llavors van dinar en un parc prop del Pont del Blanqueig i, a la tarda, vam anar al Cine Sucre a veure la pel·lícula “Vengadores: Infinity War”.

ÀLBUM FOTOS