Taller “Tu si que ets guai!”

L’alumnat de 6è durant dos dies diferents van realitzar el taller “Tu si que ets guai”. La finalitat d’aquest taller és reflexionar sobre els estereotips de gènere, tot buscant conductes alternatives a aquests rols de gènere i estereotips.

La metedologia per trobar aquests estereotips va ser a través de personatges de les sèries i programes de televisió.  A partir dels personatges es proposa una reflexió de quins estereotips de gènere es veien en aquests personatges.

Els nens i nenes van participar molt activament en el taller. Aquí podeu veure l’activitat a través de les fotos.

FOTOS 6èA i 6èB