Taller de cançó improvisada

El divendres 19 de gener de 2018, els alumnes de 6è van fer un taller de cançó improvisada. L’Immaculada Tubau va venir a explicar i a fer una demostració dels diversos estils de cançó improvisada que hi ha al territori Català.

Els alumnes van participar activament en el taller, vàrem cantar les nostres creacions i els més agosarats varen fer algunes improvisacions! En resum, va ser una experiència molt enriquidora!

Volem agrair a la Immaculada la seva col·laboració i destaquem la seva gran professionalitat en el tema.

Aquí sota hi ha alguns fragments en vídeo del taller.

Gràcies!