Sortida de Final de curs

El dia 16 de juny de 2016  per a tots i totes nosaltres, nens i nens de 6è, restarà sempre en els nostres records. Ha estat la nostra darrera sortida amb l’escola. Podem dir que ha estat un dia molt especial i ple d’activitats transcorregudes des de les 9h a les 23h.

Vam iniciar el dia sortint amb autocar cap a Barcelona, allà ens vam dirigir al Parc d’Atraccions del Tibidabo on vam gaudir molt de totes elles. Cap a mitja tarda vam tornar a l’escola on vàrem continuar les activitats de gimcana, pint ball, etc. A continuació ens canviarem de look per anar a sopar al menjador de l’escola i, per acabar, vam tenir una arrancada discoteca al gimnàs.

Un dia genial!!! No vam parar!!!