Sortida al Museu Episcopal i a la biblioteca Joan Triadú de Vic

El passat 2 de maig, els alumnes de 4t vàrem fer una sortida a Vic per visitar el Museu Episcopal i la biblioteca Joan Triadú. Al matí vam entrar per grups al museu i vam fer un taller per conèixer els nostres avantpassats i observar una mòmia. També vam veure les restes dels ossos d’una dona de Tavèrnoles que va viure fa molts anys. Per acabar el taller vam fer un joc on havíem de representar la cultura romànica, egípcia, grècia, els íbers entre altres.

Seguidament, vam dinar i jugar en un parc per acabar la tarda fent la visita a la biblioteca Joan Triadú. Els alumnes van poder llegir llibres i remenar una mica. Ens van comentar que podíem anar a la bibliteca i endur-nos llibres, cd i dvd’s a casa quan vulguéssim.