Reunió de continguts de 4t

El dijous 22 de març vam fer la reunió de continguts al gimnàs de l’escola. Durant el 2n trimestre, els alumnes de 4t hem estat treballant les comarques de Catalunya. Els alumnes s’han agrupat en grups cooperatius i cada grups ha estudiat i preparat tres comarques diferents: una de costa, una de muntanya i una d’interior.

El treball consistia en buscar informació diversa sobre les comarques que es treballaven: menjar típic, vestimenta, monuments importants, llegendes… i posteriorment, preparar-ne una exposició oral.

Alumnes i pares van mostrar-se molt contents i satisfets de la feina realitzada.

Aquí podeu veure’n un recull de fotografies: