REUNIÓ DE CONTINGUTS

El dilluns 27 de març a la tarda alumnes, famílies i mestres de quart A, B i C ens vam trobar per fer la reunió de continguts d’enguany.
Des de l’àrea de Medi Social hem estat treballant Catalunya i hem decidit fer una ruta per les diferents comarques i exposar-ho als companys i les famílies creant les nostres pròpies agències de viatges.
Dit i fet, ens vam trobar havent dinat al gimnàs de l’escola on hi havia muntats tots els plafons amb les fotografies i l’explicació de les rutes on s’informava des del menjar típic de cada comarca, llocs interessants i activitats per fer amb nens, fins l’hotel que es podia contractar en cada ciutat.
Es podia anar voltant lliurement i els alumnes ens explicaven tota la ruta que oferia la seva agència de viatges.
Va ser una visita molt interessant on vam poder fer un tastet dels llocs preferits de Catalunya on anar de vacances.

Veure àlbum de fotos