PROJECTE: MANLLEU, VORA TER

L’Ajuntament de Manlleu ha impulsat un procés de debat i reflexió sobre el futur del vora Ter, zona que inclou el passeig del Ter i tota la zona que envolta els dos marges del riu, al seu pas pel terme municipal de Manlleu. S’ha considerat l’oportunitat de comptar amb la percepció més jove del municipi, representada pels i les alumnes de totes les escoles de Manlleu, concretament els alumnes de tercer.

L’activitat per a les escoles està pensada per ser duta a terme de forma autònoma en el marc dels programes de medi o a les tutories, a través d’una sortida temàtica, a l’àmbit del passeig del Ter.

La nostra escola va triar treballar el passeig del Ter com a espai de lleure, concretament la Zona esportiva. Es va fer una explicació sobre el lloc escollit, es va preguntar als alumnes si creien que l’espai es podria millorar i per últim van fer un dibuix de com s’imaginen o com els agradaria que fos la Zona esportiva.

Veure àlbum de fotos