La Castanyada

Redactors 5è B: Nirmin Chergui, Àlex Castro i Yeray De Santos

El divendres 28 d’octubre a l’escola vam celebrar la castanyada. Els nens i nenes de 6è ens van preparar una sorpresa.

Aquesta anava del Túnel del terror a les cargoles. Ens van espantar molt. I ens van posar una música terrorífica de Halloween.

Per poder entrar al túnel havíem d’endevinar un enigma:

“L’Eloi va anar al cinema el Dimarts, la pel·lícula durava 1h i 30min. El dimecres la mateixa pel·lícula durava 90 minuts. Quina és la causa?”

La vam endevinar i hi vam entrar. Estava tot fosc i nosaltres vam començar a cridar.

Hi havia tres sales: la primera sala, ens espantaven, a la segona sala hi havia una nena descalça que davant seu hi havia una espelma, finalment a la tercera sala hi havia tres nenes que ens deien adéu.

Tots els cursos de l’escola hi van passar i encara que els hi va fer por, tothom els hi va agrada molt!!!

A la tarda vam celebrar la castanyada amb els alumnes d’Educació Infantil. Vam anar al seu pati per ajudar-los a pelar i menjar castanyes. Va ser molt divertit i esperem tornar-ho a fer.