Dijous Llarder

Redactors: Alan Muñoz, Jordi Sánchez i Biel Vila

El dijous 23 de febrer els alumnes de Cicle Superior  vam anar a passar el dia pels voltants de Manlleu, per celebrar el Dijous Llarder. Concretament vam anar a Sant Julià de Vilamirosa. Allà vam esmorzar i vam poder veure l’ermita. Després  vam anar al costat del riu Ter on hi ha l’Skate Parc, on hi vam jugar i dinar. Llavors vam anar a la colònia Rossinyol, on hi ha el Cau Faluga. Abans el Cau Faluga era una fàbrica i ara és un restaurant. Després vam tornar cap a l’escola pel Poquí. Vam caminar molt, però vam gaudir molt de tot el dia.

ÀLBUM DE FOTOS