OBRIM PORTES, SOM ESCOLA INCLUSIVA

“Cada persona és única i irrepetible i, per tant, el fet d’educar comporta, per una banda, reconèixer que la diversitat és l’essència mateixa de la societat i, per l’altra, conèixer i comprendre les característiques i necessitats diverses dels alumnes. Per atendre aquesta diversitat cal impregnar amb aquesta idea la cultura de centre i proveir-lo dels suports personals, organitzatius, metodològics, materials i tecnològics adequats que assegurin la presència, la participació, l’aprenentatge i el progrés de tots i cadascun dels alumnes”.

De l’escola inclusiva al sistema inclusiu.

LES MESTRES I EDUCADORA D’EDUACIÓ ESPECIAL I LA MESTRA D’AULA D’ACOLLIDA EN COL.LABORACIÓ AMB TOTS ELS PROFESSIONALS DEL CENTRE VOLEM AGRAIR LA VOSTRA CONFIANÇA.