ACTES DE COMIAT A LA SRA. MONTSERRAT GARCÍA I SOLÀ PER LA SEVA JUBILACIÓ.

VEURE ÀLBUM

Divendres passat, dia 19 de febrer, la comunitat educativa de l’escola Quatre Vents va acomiadar a la Sra Montse Garcia.

Al matí, tots els alumnes reunits al pati, la van rebre amb efusives mostres d’afecte, mentre li feien un “passadís”.

La directora va adreçar unes paraules a tots els presents posant èmfasi en el significat de la paraula “educar” i, a continuació, els representants  de cada classe van obsequiar la Montse amb treballs realitzats pels nens i les nenes.

El comiat dels alumnes va finalitzar quan tots els presents en rotllana varen cantar “L’hora dels adéus”.

A la tarda, a la sala d’actes del centre, el professorat de l’escola, va organitzar un acte que va comptar amb la presència del Sr. Àlex Garrido, alcalde de Manlleu,  familiars, representants de l’AMPA, els mestres i companys d’altres escoles.

La directora, com a  representació de la comunitat educativa i l’alcalde, varen agrair  la tasca realitzada per la Montse, com a primera directora del centre (2004/2011) i com a docent.

Durant la celebració de l’acte, la Sra. Montse va descobrir una placa commemorativa amb el significat del logo dels Quatre Vents i va dirigir unes emotives paraules als assistents.

Seguiren les actuacions del pianista Sr. David Alegret i la coral “Brusquina” de Vic.

La celebració va acabar amb un sopar de germanor al menjador de l’escola.