L’artista Hanoch Piven parla de nosaltres a les xarxes!

El passat trimestre, els nens i nenes de 6è vàrem estar realitzant unes obres de plàstica inspirades en l’autor Hanoch Piven. Hanoch Piven és un artista israelià famós per les seves caricatures realitzades amb objectes quotidians.

Nosaltres vàrem utilitzar aquestes caricatures com a referència per realitzar les nostres treballar l’expressivitat del rostre a través de les emocions.

Aquesta setmana, al seu compte de facebook,  Hanoch Piven va compartir les obres dels alumnes de la nostra escola amb els seus seguidors, cosa que ens ha fet molta il·lusió.