6/24 NOTÍCIES

provalogocoolmetal2

Les alumnes i els alumnes de 5è A i 5è B

Benvinguts i benvingudes a l’espai de notícies de l’Escola Quatre Vents. Aquest curs 2016-2017, aquí, iniciem una revista digital. Serà un lloc on us explicarem: activitats, festes, anècdotes, etc. En definitiva tot allò que passi a la nostra escola i pugui ser del vostre interès.

Els encarregats i encarregades de dur-ho a terme serem les alumnes i els alumnes de 5è de Primària. La primera tasca a pensar va ser quin títol li volíem donar i, finalment és el que podeu veure en l’enunciat d’aquesta primera notícia. Entre les dues classes de 5è, A i B, vam suggerir uns tres o quatre títols i va sortir una barreja entre dos.

El que sí falta és un logo que està en curs d’editar-se. Quan el tinguem el publicarem i segurament estarà situat al menú esquerre de la pàgina principal del nostre web, amb un link inclòs per poder anar més directament a la revista.