Visitem els més petits de l’escola

Al llarg de la setmana, del 23 al 27 d’octubre, les nenes i els nens de 6è hem anat una tarda a compartir jocs amb els més petits de l’escola. No penseu que només serà un dia al curs, no! Segur que hi hauran altres moments al llarg d’aquest curs. El més proper serà el de la festa de la castanyada.

Aquesta experiència ja la vam viure el curs passat entre nosaltres i els de P4, però aquest curs ens toca conèixer els més petitons de l’escola. Així, de mica en mica, anem trencant el gel entre tots nosaltres.

Fotos de P3A amb 6èA

Fotos de P3B amb 6èB