Trobada de Cooperatives

Aquest divendres 17 de maig al matí, ens vam trobar els membres de 29 cooperatives de tota la comarca d’Osona al pavelló municipal de Manlleu. Hi havia un total de 665 alumnes de 15 escoles. Els nens i nenes formaven part d’un equip amb membres de les diferents escoles participants i voltaven pel pavelló realitzant activitats ben diverses com: percussió corporal, collage d’unes lletres gegants, construcció amb Kapla, … i fins i tot pluja de confeti!

Va ser una jornada molt divertida i qui més qui menys va conèixer algú d’altres escoles de la comarca.

Més fotos.