TALLER DE LES EMOCIONS

Redactors 5èA: Ona Callejas, Iker Argemí i Eric Carmona

ÀLBUM FOTOS

El dia 19 d’octubre els alumnes i les alumnes de 5è  vam tenir un ”Taller de les emocions .

Van venir dues persones, la Laura i en Quico,  des de Barcelona . Us podem dir que va ser una sessió plena  d’emocions i, també,   es van escapar alguns plors. Estones va ser molt divertit, ja que ens van ensenyar a controlar els nostres sentiments.

Per exemple una de les activitats, a 5è A, va ser que es va dividir la classe en quatre  grups i a cada grup hi havia un sentiment, cada nen o nena anava al grup on el seu sentiment era el que més li corresponia o en aquell moment sentia.

En canvi, els de 5è B ens van comentar una de les activitats que van fer ells va ser posar-se en rotllana i ells/elles s’havien d’anar passant el seu objecte més valuós que tenien en aquell moment, i així es podien connectar tots i totes.

Tothom, nenes i nenes de 5è, recomanem que l’any que ve es pugui tornar a fer per els nenes i nenes que en aquell moment facin 5è i per molts anys més!!!

Gràcies Laura i Quico per fer-nos aquest taller tant divertit!