Sortida a Rupit

El passat dijous dia 28 de març, els alumnes de tercer vam fer una sortida a Rupit aprofitant que hem estat fent el projecte de la comarca d’Osona i que Rupit és un lloc d’interès que els nostres alumnes tenien moltes ganes de conèixer. Així que vam organitzar una ruta per l’entorn de Rupit: vam pujar al mirador del Soler on ens van explicar la llegenda de l’Agullola, tot seguit vam baixar fins el poble passant pel Pont Penjant… i vam continuar el camí fins arribar a l’església de Santa Magdalena on vam dinar. Ens va agradar molt aquesta sortida i la recomanem a tothom.

Resultat d'imatges de rupit mirador del soler