Sant Jordi 2017

Aquest anys, Sant Jordi ha estat en diumenge. Per tant, a l’escola l’hem celebrat avui amb el Certamen Plàstic i Literari-musical.

Els nens i les nenes d’educació infantil hem elaborat dibuixos per parelles relacionats amb el fons del mar, i les nenes i els nens de primària, hem composat la lletra d’una cançó ja coneguda, relacionada amb l’Escola Quatre Vents, per grups cooperatius.

Les creacions que han sorgit han estat molt originals i el jurat ho ha tingut molt difícil per escollir-ne els guanyadors i guanyadores.

Per acabar, els i les mestres de música i alguna altra mestra, ens han ofert un petit concert! Ens ha agradat molt!!!

Moltes gràcies al jurat, a l’equip Directiu, als mestres que han participat en el concerts, als nens i nenes per les ganes i il·lusió, i a tothom que ha fet possible aquest Certamen!!

Imatge relacionada

Veure fotos