La llegenda del Serpent de Manlleu a P5 B

Aquests darrers dies hem estat treballant la llegenda del Serpent de Manlleu. Una llegenda que ha tornat a reviure a la nostra ciutat i que com a manlleuencs i manlleuenques que som l’hem de conèixer. Així, doncs, aquest matí hem anat a fer un taller al Museu de Ter per observar la Devesa, que era el lloc on vivia el Serpent de Manlleu, hem descobert què hi podem trobar, veure, escoltar, tocar… Després d’entrar a la cova a escoltar la llegenda vora el foc, l’hem representada fent de vailets i serpents. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat d’allò més bé!

Veure les fotos