La Castanyada

Aquest dimarts, hem celebrat la Castanyada, però no ho podíem fer si no venia la Castanyera. Així que dilluns, vam sortir direcció al Poquí per veure si trobàvem la Castanyera. L’Albert Verd ens va acompanyar a buscar-la i, al final, la vam trobar. Li vam cantar alguna cançó i li vam donar unes quantes castanyes.

El dimarts al matí, els nens i nenes d’Educació Infantil, hem fet un tastet de fruites de tardor. I a la tarda, hem celebrat la Castanyada amb tots els i les alumnes de l’escola. Ens ho hem passat d’allò més bé.

Imatge relacionada

Veure algunes fotos (anirem penjant més)