JOC I CIÈNCIA AMB ELS I LES ESTUDIANTS DE TEEI

“Els infants són curiosos per naturalesa i van descobrint de mica en mica el món que els envolta amb sorpresa i admiració. L’escola dóna temps i espai per trobar les seves descobertes, escoltar les seves preguntes, incentivar i donar resposta al seu interès per saber i conèixer…”

A educació infantil  durant 2 tardes, hem gaudit d’unes interessants propostes de joc i ciències presentades i elaborades per les i els estudiants de 1r curs de TEEI de l’institut Antoni Pous dins el projecte d’aprenentatge i servei.

Unes tardes de descobertes que ha permès despertar l’interès i curiositat per la ciència tot indagant, provant, expressant les seves idees i realitzant diferents hipòtesis sobre el comportament de materials o fenòmens.

Moltes gràcies per les propostes presentades a l’escola.

JOC I CIÈNCIA

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut